Året som gått del 2

APRIL
Jobbade en del på Tärnan, Fick sommarjobb i Västerås och pluggade sisa månaden innan skolan var över. Firade påsk hemma hos sofie som hade lagat massa god mat. Hade även lite fest där och Karin och Sofie shockades över att jag var vaken så sent. =)



 

Sen hade vi även tjejmiddag i Stockholm. Elin bjöd på mat och Karin på efterrätt. Var en varm månad för vi grillade hos Syrran på hennes baksida i början på april =)

MAJ   
Jag sprang vårruset. (för övrigt går de åt helvvete med vikt och träning men det tar vi en annan gång...) Slutade äntligen skolan och det kändes otroligt skönt!  Daniel fyllde år och jag tokbakade massa grejer i något konstigt husligt infall... Jag var även till västerås för håruppsättning som Anna gjorde för att ta sitt gesällbrev som frisör.
   

Maj var månaden då jag stod för tjejmiddag...



JUNI
Jag fyllde år. =) var på cityfestivalen med Daniel, pappa och Tina. Solade en massa då de var en varm månad och började jobba på mit semestervik i Västerås. Hände ganska mycket i juni. =)



Festade hos Linda och Rickard, festade på midsommar...

   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: