Måndag igen då

Jaha, ännu en måndag och ännu en omstart i det här jäkla viktminskandet. Har gett mig fan på att få bort sötsuget nu. Räknar inga kalorier utan tänker äta frukost, lunch, middag + ett mellanmål om dagarna. Det stora målet är just nu bara att få bort sötsuget och lyckas hålla mig till godis under helgen. Träningen blir också lite lugn just nu. Två dagar i veckan siktar jag på att komma iväg och träna, lagom mål när man inte är så motiverad tror jag.

Kommer heller inte att väga mig mer än en gång i månaden, för att inte bli så himla fixerad vid siffran. Känner hellre på byxor och sånt om det börjar bli lösare i midjan eller inte. Jag vet inte varför men jag blir så extremt fixerad och kan inte tänka på något annat än vikt när jag försöker gå ner och så slutar det med att jag vräker i mig skit istället. Så nu är vågen ett big no no, och så får vi se om det går bättre på det viset.

Har tre månader på mig att kämpa innan nyår så vi får se vad vågen säger då helt enkelt. Wish me luck!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Lycka till! Jag borde göra det samma, kasta undan den. Rikard får nog låsa in den om jag inte ska väga mig mer än en gång i månaden... Lycka till med sötsuget, inte lätt vill jag lova! Ha det gott

2009-09-28 @ 15:09:12
URL: http://metrobloggen.se/hannasviktkamp
Postat av: Mia

Uh jag vet hur det känns. Jag har också haft motgång på sistonne och försöker nu återigen ta tag i vikten och träningen. Det är märkligt hur motiverat och lätt det kan vara i perioder och sen blir det bara pannkaka av allting. Jag blir så frustrerad!! Nu får vi önska lycka till, till oss båda. Ciao

2009-09-28 @ 21:29:47
URL: http://littlepaloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: