Update - Februari

Får väl se om de här blir enda uppdateringen den här månaden... hehe. Sitter och lyssnar på AJs nya album och bara njuter! väldigt blandade låtar och stilar men jäklar, inget den mannen gör är dåligt.

Annars jobbar jag bara som vanligt. Har sagt ifrån att jobba i Västerås i februari och det känns skönt. Jobbar inhte heltid i Uppsala men har fårr ganska mycket extra där i Februari och eftersom jag inte har mer än et jourpass i månaden så blir det fler kvällar att jobba. Så även om de då inte är heltid jobbar jag massa kvällar istället och de e drygt att nästan aldrig ha hela lediga dagar eller nån längre sammanhängande ledighet. Så nu blir de lite lugnare i Februari. Jobbar bara tre av fyra helger... ;)

Önskar bara att jag hadde ett fast jobb eller ett längre vikariat. Är jobbigt att ha det så osäkert hela tiden. Försöker spara lite varje månad men de är ju inte så att man blir rik och de lär ju inte räcka nån längre tid direkt.

Annars är väl allt precis som det allid är, bortsett från att jag saknar Linda och Johanna time massor! Men på fredag blir de förhoppningsvis av! :)

Får se fram emot 13 mars... då är det tjejmiddag igen! Ska bli kul. Ska vara hos syrran då så vi får se vad hon hittar på. :)

Nej nu ska jag lyssna lite mer på musiken och ägna mig mindre åt att skriva! Ses!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: