Ledig idag

Har haft en ledig dag nu efter att ha jobbat helgen. Skönt, för helgen blir ganska lång när man jobbar 12-21.30 både lördag och söndag. Så den här dagen har mest bestått av massa tvättande, lite städ, handling och därimellan lite slappande i soffan. Rätt skön dag för det har inte varit någon stress. Städade ur garderoben också... igen! Förstår inte hur jag lyckas, eller jo, jag bara slänger in allt i en enda röra och sen hittar jag ingenting... :) Dags att lära sig nångång kanske??

Jaja, imorgon är det kortdag mellan 11-15 och sen är jag ledig även onsdag. Skönt! Vet ju att slutet av Januari består av mycket jobb så det är skönt med en lugn vecka nu innan allt drar igång.

Längtar till helgen då det blir tjejmiddag hos Johanna, spännande att se vad de blir för mat den här gången. Måste nog säga att Johanna är den som gör bäst mat :) Så det ser man fram emot.

Nej, orkar inte skriva mer här, skriver inget vettigt allafall känner jag så det får bli mer någon annan gång. Ha det bra!!


Kommentarer
Postat av: Linda

öh va? Tycker du inte om mina egenodlade å hemlagade räkor från frysen? =)

2010-01-12 @ 12:31:40
Postat av: Irony by Linn

Ha det bra du med! :)

2010-01-14 @ 08:24:03
URL: http://linnedins.blogg.se/
Postat av: spider

mysigt med tjejmiddag... =)

2010-01-14 @ 11:14:45
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: