Nytt år

Ska jobba idag, som vanligt. Januari blir det mycket jobb, dels mitt vik i uppsala och sen har jag fått fem dagar i västerås också. Så sista två veckorna i januari är typ bara jobb. Men de känns ju bra när lönen kommer. =)

Februari har jag redan fått tre extradagar i från Uppsala så jag kommer nog bara jobba där i februari. Får se, är svår att tacka nej till västerås då pengarna som vanligt lockar. =)

Ska antagligen införskaffa ny tvättmaskin när lönen kommer så där försvinner ju lite, vill även ha en ny soffa men då krävs det ju lite sparande... och det är jag ju inte så värst bra på...haha. Och kylan just nu innebär ju att elräkningen inte kommer vara speciellt kul att få. Fy fan vad det har varit kallt!!

Har även införskaffat en ny triologi av Nora Roberts! Sign of seven heter den och är för jäkla bra. inte riktigt som hennes andra triologier men fortfarande super! Har läst ettan och håller på i tvåan så om Johanna känner sig manad att låna vet du vad jag har för nummer... =) 

Nej, nu ska jag hänga tvätt, fixa lunch och åka och jobba. Ha det bra!!  


Kommentarer
Postat av: Johanna

WHAAAAA??? Hello, gimme gimme!

2010-01-07 @ 16:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: