7 km!

Sänkte tempot till ca 7min/km idag och det gjorde STOR skillnad! sprang 7km på 50 min. Så milen är nära. Men man ska öka sakta men säkert så nu blir det 7 km i två till tre veckor innan jag ökar till 8,5km osv... på så sätt kommer jag att hinna springa ca 19-20 km åtminstone en eller två gånger innan själva loppet. Förutsatt att jag orkar hålla det här schemat och att inte skador eller sjukdomar sätter stopp. Vi får se hel enkelt. borde allafall hinna upp till 17 km innan loppet och då får väl de sista 4km gå på ren vilja. :) Den som lever får se.

Är ju inget toppentempo direkt så det lär ju inte bli någon underbar tid att skryta med men tar jag bara mig runt skiten så kommer jag vara överlycklig!! :) 



Kommentarer
Postat av: Jennie

Bra jobbat! Jag tror att mitt personliga rekord på 6,78km är 4km/min. Keep up the good work!

2010-04-13 @ 22:04:43
URL: http://www.stayfit.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: