Blädag

Idag är en riktigt negativ dag. Känner mig konstant trött och slut och det börjar tära lite på en. Får aldrig sova om nätterna. Mellan tolv och nio är jag nog vaken allafall fyra gånger och det tar alltid tid att somna om. Går inte att hitta en skön sovställning hur jag än vrider.

Sen är jag som en zombie hela dagarna och så börjar det om igen. Kan inte dagarna bara gå lite fortare för just nu känns det som att december skulle lika gärna kunna vara om två år....

Blä vad jag känner mig negativ idag....


Kommentarer
Postat av: Annika

Usch vad jobbigt... Det är jobbigt på slutet alltså :S

Jag fick dessutom grav.diabetes i vecka 30 å var tvungen att ta blodsocker 7 ggr om dan på mig själv de sista 10 veckorna, plus tänka på allt jag åt.Inte för att vara värst men...haha!

Man har såna dagar ibland, tur du får en fin present sen för mödan :)

KRAM

2010-10-28 @ 12:26:26
URL: http://mrsbelestam.blogg.se/
Postat av: Åsa

Man börjar minsann bli trött på alla negativa dagar som man har...:S skulle verkligen kunna bli december och vi får våra små :)



Kramar

2010-10-28 @ 13:27:49
URL: http://pyretiminmage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: