Föräldragrupp

Japp, idag var de dags igen, föräldragrupp och prat om smärtlindring. Vet inte om jag tycker gruppen ger så himla mycket men nu är det en träff kvar så det är klart man lär gå klart den.

Annars var vi till barnmorskan innan och alla värden var bra. Mitt järnvärde hade gått upp jättebra och det är skönt. Hon var lite osäker hur bebis låg så vi fick en tjuvkik med ultraljud. :) Men huvudet var neråt och h*n ligger som den ska. Fortfarande högt upp så ingen fixering än här inte. Får väl se nästa gång hur det är då. :)

Nej, nu ska jag fortsätta halvsova i soffan. Järnvärdet har visserligen gått upp men jag sover ju som en kratta så tröttheten är ju ändå där dagligen...


Kommentarer
Postat av: Annika

Vi gick EN gång på föräldragrupp...inte alls min grej. Tycker det är svårt att prata smärtlindring och förlossning innan man vet hur det går till..det ger sig ju liksom när det är dax :) Cindra fixerade sig aldrig, inte alltid som de gör det tydligen.Dock låg hon på plats men var ruckbar :)

2010-10-27 @ 20:41:05
URL: http://mrsbelestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: