Ingen idolfinal för mig...

Kan ju konstatera att finalen av idol äger rum den 10 december så jag får nog inse att jag i år inte kommer att sitta i publiken i Globen... :)




Får nog se finalen i tvsoffan. Även om jag är beräknad till dess så tror jag inte att bebisen är så punktlig att den kommer den dagen. Såg lite av auditionavsnittet igår men idol är liksom inte riktigt lika kul längre... Får se hur mycket man kommer  följa det hela. Visar sig väl om de får fram nå roliga personer i år....



Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag kan också konstatera att det blir nog ingen live final här heller...

kan nog bra hända jag är på bb när finalen sänds, iaf hoppas jag att vi har bebis hos oss då :)



Kramar

2010-09-08 @ 14:00:48
URL: http://pyretiminmage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: