Shopping

Gick igenom alla våra inköp av bebiskläder som gjorts de senaste månaderna. Känns som att vi har en bra start i storlek 50-56. Kommer inte köpa på oss något mera innan utan skulle behovet finnas tar vi det sen när bebis är ute. :)



Behöver fortfarande ta en tur till ikea för att höpa madrass och allt som behövs till sängen men annars tror jag vi ligger bra till. 10 veckor kvar nu så det känns inte som att det är någon panik. Ska åka och shoppa sänggrejer vid lönen i oktober. då är det typ en månad kvar drygt och efter det kanske man känner sig alldeles för trött för att springa runt så det kan va skönt att få allt klart några veckor innan...



Skulle kanske behöva göra en lista som alla andra verkar göra för att hålla koll på vad som ska handlas men jag orkar inte... :) Och det känns som att det är så långt kvar och ingen större panik. Tio veckor känns just nu som en låååång evighet....



Jaja, hur som helst, här är lite bilder på våra inköp. :) Nu ska jag äta frukost innan pappa kommer och hämtar mig. Vi ska hälsa på Philip. Första gången nya morfar träffar honom så det ska bli kul att se. Ni anar inte vad underbart det känns att vara moster! Kan bara ana hur det kommer kännas att vara mamma sen. Längtar ju inte direkt mindre nu när man kan gosa bebis i massor!



Kommentarer
Postat av: Åsa

Ser ut som om ni har en bra start garderob för liten :) och man kan som sagt köpa vartefter sen :) det är så svårt att veta hur stort ens barn kommer att vara, hur länge de kan ha en viss storlek, så vi kommer också vänta med att köpa mera :)



Kramar

2010-09-28 @ 11:24:11
URL: http://pyretiminmage.blogg.se/
Postat av: Playerz.se

Hejsan!



Du är inte intresserad av ett länkbyte? :) Du kan ju gå in på länken som jag har skickat och läsa mer om länkbytet:)



// Playerz.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: