Städdag

Har röjt undan, bäddat rent i sängen och städat toan uppe allafall så lite bättre blir det. Behövs dammsugas också men det orkar jag inte just nu :)

Längtar så efter att syrran med bebis får komma hem. Förhoppningsvis inom några dagar allafall. Så fort dom är hemma och telefonen ringer och dom säger att det är okej att komma och hälsa på åker jag. :) Svårt de där, vill så gärna träffa honom men vill inte pusha dom heller. Har en känsla av att man gärna vill landa lite hemma också. Så känner ju jag allafall inför min egen förlossning och hemkomst så det gäller att lägga band på sig!

Har fått några fina bilder av honom på mobilen men vill inte lägga upp dom här just nu förrän jag vet om det är okej eller inte.

Imorgon går jag in i v.30. Känns som en liten milstolpe att få byta tiotal. :) Det är långt kvar men ju närmare man kommer desto mer kretsar tankarna kring magen och bebis. Sparkar rätt ofta nu och då blir man nästan lite besatt av att få känna mera. :) och det är lätt att fastna i de där att känna efter så det är som det ska, för långa uppehåll och det blir lätt att börja undra. Herregud, tror man läser för mycket om hur mycket och ofta det ska kännas, Kan ju inte sitta hella dagarna och känna efter liksom... Jag är nog lite lätt orolig av mig och borde nog bara slappna av lite mer och njuta. Eller det gör jag, men jag har nog lite  svårt för det ibland, är ju lite pessimistisk av mig av naturen... :)

Jaja, nu blir det till att fixa ordning sig och möta älsklingen på stan för lite marknad och sen lunch med Linda och Johanna.


Kommentarer
Postat av: Trollis

Tänk så roligt era barn kommer ha sen. Så nära varann i ålder.

2010-09-26 @ 12:05:46
URL: http://www.thinki.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: