Fredag

Snart, snart är helgen officiellt här och Daniel blir hemma ett par dagar. :) Inte för att Alexander är särskilt jobbig om dagarna men det underlättar ändå att vara två.

Ska försöka komma iväg på en promenad igen idag när Daniel går tillbaka till jobbet efter lunchen. Får se om Alex tänker gå med på det med sina mattider och så, vi får se helt enkelt. Tänkte se om jag kan hitta nå snyggt till Alex att ha på Philips dop imorgon. Fast han somnade precis och har inte ätit än så att komma iväg om en timme kan kanske bli lite svårt. Får väl se helt enkelt. :)

Tycker nog att Sofie kan ta och släpa fram Mars nu och få ut sin bebis också så man har lite sällskap ibland om dagarna. :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag kan inte annat än att hålla med dig, jag tycker oxå att det ska bli mars snart! Fast det är ju bara två veckor kvar tills jag blir ledig, då kan jag roa dig lite oftare :)

2011-01-23 @ 15:02:44
URL: http://komaspice.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: