wish me luck

Ska ut och springa för första gången på ett år... Ska bli spännande att se hur det går... Men jag trivs inte just nu, hade lite för många kilon redan när jag blev gravid så just nu känns inte kroppen alls nå bra. Och jag proppar i mig onyttigheter. Men nu får det bli lite ändring på det.

Kommer inte orka ta allt på en gång men ett första mål kan väl vara inga onyttigheter i veckorna och ut och springa/lunka/gå två dagar i veckan? Plus att  jag behöver bli bättre på att ut och gå med Alexander om dagarna... Så nu kör vi på det i några veckor så får jag väl utvärdera och se hur det går längre fram.


Kommentarer
Postat av: Åsa - mamma till Tindra

Lycka till hördu :) Känner igen det där, jag startade också detta projekt 1 juni så få se nu då hur länge jag orkar, men är inte alls nöjd som det är nu, så vi ska se...

Men man skulle ju vilja se resultat med detsamma ju!



Kramar!

2011-06-06 @ 11:09:37
URL: http://pyretiminmage.blogg.se/
Postat av: Åsa - mamma till Tindra

Jo det är det programmet som jag kör :) Är på dag 6 nu så det är en bit kvar, men jag har ju iaf kommit en bit om man ser det på det sättet! Har inte vågat kika på level 2 och 3 ännu :P men men..:)

2011-06-06 @ 20:09:00
URL: http://pyretiminmage.blogg.se/
Postat av: Åsa - mamma till Tindra

Jo det är det programmet som jag kör :) Är på dag 6 nu så jag har ju inte kommit så långt, men ändå en bit på vägen :) Har inte alls vågat kika på level 2 och 3 ännu :P Men jag tar det då :)

2011-06-06 @ 20:10:13
URL: http://pyretiminmage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: