Bloggerska?

Nej det lär nog aldrig bli någon riktig bloggerska av mig inte. Glömmer bort den halva tiden och resten av tiden inser jag liksom att mitt liv nog är rätt ointressant. Och om inte annat så är jag inte nån fena på att skriva om mitt ointressanta liv på ett intressant sätt. Så nej, bloggerska kan jag nog inte kalla mig. :)

Hur som helst så rullar dagarna på, Vi har bakat saffransbullar och pepparkakor jag, Daniel och Alex. Pepparkakor var en succe! Vi har åkt pulka och ingredienserna till lite julgodis står i skafferiet och väntar på mig. Julen har tagit över mig. Jag julpyntar och pysslar och den enda viktiga är att Alex får fina minnen med sig. (som han ännu är för liten att ha med sig, men ändå!)

Vi har haft kalas med fina vänner och deras barn och Alex var på ljuvligt humör.... ;) Ägnade större delen åt att skrika miiiin om alla saker nån försökte låna eller bli sur när någon vuxen försökte prata med honom. Då skrek man efter mamma ungefär som någon försökte kidnappa honom... charmigt värre ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: