15,4 kilo

Äntligen har jag passerat 15 kilosgränsen! har varit lite segt ett par veckor med sjukdomar och massa sockersug. Men nu är vardagen tillbaka, mina träningspass är fint ifyllda i kalendern så jag inte ska slippa undan utan dåligt samvete :) och maten för veckan är redan planerad. Ska försöka ta 16 kilo till nästa vecka för nu är jag riktigt peppad igen. Har 6,2 kilo kvar till målvikt och det är väl fan om jag inte ska kunna nå det innan sommaren hade jag tänkt!

Jag har ett litet mål att va nere på målvikt till min födelsedag vilket ger mig 18 veckor att gå ner 6 kilo. det innebär knappt 5hg i veckan så det känns realistiskt.... men vi får se. brukar va här jag kör fast och kroppen är van med den här vikten så jag tror att de här sista kilon kan vara lite sega att bli av med... men skam den som ger sig! :)



Kommentarer
Postat av: Hanna

Heja heja Carro, you can do it! :)



Sv: Tack så mycket! Overkligt men fantastiskt :) kram

2012-02-02 @ 20:37:14
URL: http://hannovsky.blogspot.com
Postat av: Hanna

Åh, är det Philip (om jag nu inte minns helt fel :P) som ska bli storebror? Visst är de lika i ålder, Alexander och han? :) Så roligt :) Du får köpa en filt i present ;)

2012-02-06 @ 12:56:25
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: