Söndag

Jaha, sista jobbdagen för den här helgen. Sen blir det mer jobb både onsdag, fredag och lördag nästa vecka. Skönt med extrapengarna. Har haft en jättedålig vecka med maten. Jätte godissugen och fallit dit flera gånger, vilket lett till att jag stannat av totalt i viktminskningen just nu. Hoppas att jag allafall stått still i morgon på invägningen så får det bli nya tag till nästa vecka. 

Att det ska vara så svårt med det där jäkla sockret. Tror Daniel ska få beslagta visakortet den här veckan så jag inte kan köpa nånting alls. 

Har köpt gymkort allafall så på måndag blir det premiär på nya gymmet! Ska bli skönt att komma igång med träningen igen, sprang i onsdags på löpbandet och va skönt det var. Har saknat springandet så nu kör jag igång igen! Funderar på att anmäla mig till tjejmilen i år igen. Känns som ett bra mål att kämpa för. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: