Trots

herregud vilken trots min lilla kille kommer plåga oss med. Nej till allt, skrik och tårar och slänga sig på golvet... och värre lär det väl bli! Han saknar inte vilja den killen. :)

Vi har hunnit med en omgång magsjuka under den här tiden av bloggpaus, lite sömntrassel och massa lek och mys. När han inte skriker och slänger saker är han en riktig mysfis som älskar att sitta i knät och mysa och gärna vill va nära.

En riktig mammagris som vet precis hur han ska göra för att få mig att ge efter... (jag erkänner, jag ger efter alltför lätt och borde nog skärpa till mig) men jag jobbar på att bli lite mer konsekvent vilket kanske är anledningen till en del av Lillemans utbrott :)

Annars rullar det på, jag har sökt extrajobb inom kommunen för att dryga ut mitt deltidsjobb, samt sökt eventuellt plugg till hösten. Får se hur det blir med det.

Vet inte hur ofta jag kommer uppdatera här men slänger nog in något inlägg då och då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: