Annandag jul

God morgon! Min morgon att kliva upp med den mänskliga lilla väckarklockan! :) Man vet att nån gång runt sex-sju är det bara att kliva upp och göra morgon. Mannen hade lite fest igår med whiskey och diverse drycker så när han vaknar till liv idag vet man inte. :)
 
Har passerat in i vecka 31 nu (30+2) och vildingen i magen tumlar runt och kör akrobatkonster hela dagarna. Den energin kan inte komma från mig haha. Mår fortfarande rätt bra. Det "värsta" är att jag sover dåligt men det är inte så mycket att göra. Försöker lägga mig tidigt och vilar på dagarna när tillfälle ges. Blir nog lugnare efter jullovet när jag kan vila medan Alexander är hos dagmamman.
 
Firade jul gjorde vi hos min syster i Möklinta och det var galet mycket paket, massor med god mat och godis, och allmänt trevligt. Alexander och Philip var nog en aning övertaggade,  men det var två lyckliga killar när tomten äntligen kom med paket!
 
Vi hann även med ett snabbt förmiddagsbesök till Wilma och Emil för att lämna lite julklappar. Var hemma runt 18-tiden och man kan ju säga att Lilleman var väldigt lättnattad vid sju. :)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: