Lördagsmorgon

Varför måste barn vakna så himla tidigt? Jaja, min sovmorgon i morgon så jag får se fram emot den. Annars flyger veckorna förbi och nu är det ca 8 veckor kvar att jobba. Ska bli skönt att vara hemma sen. Hoppas man får må bra sista tiden då så inte tiden hemma blir alltför tråkig.
 
Funderar en hel del på hur det ska bli med två barn hemma men känner att det är inge större mening att tänka för mycket heller. Det blir som det blir. Skulle va skönt bara om man kunde slippa kommentarer från en del som redan har två barn som typ dumförklarar en för att man tydligen ska få se sen när man sitter där med två barn hur dumma kommentarer man har. Alla är vi olika med olika barn och jag är ganska säker på att deras facit inte är mitt. Sen kanske man inte kan skylla allt i livet på att man har två barn, personliga egenskaper har väl inget med antalet barn man har?
 
Äh, irriterad bara, låt mig få uppleva mina två barn och utgå därifrån liksom utan massa nedlåtande kommentarer tack! det kanske kommer va skitjobbigt eller ganska enkelt eller mest troligt en blandning där i mellan. Och tiden kommer bli mindre med två barn, dummare än så är jag inte så jag inte fattar det liksom! Men jag tänker försöka hålla en positiv inställning. Hade jobbigt nog första tiden med Alexander och är orolig nog ändå hur de ska bli andra gången...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: