3

Aaahh det kommer ju bli övertid på den här lilla ungen! Jag vill inte börja räkna plusdagar. Hör du det? VILL INTE!
 
Idag blir det hemmadag för Alexander och jag hoppas syrran och barnen kommer in och håller oss sällskap ett tag. Om inte för mig så för att Alex har någon att leka med ett tag.
 
I morgon är det flyttdags för Linda och Jonas och det verkar som att Daniel inte kommer slippa undan då någon förlossning inte verkar vara i närheten här hemma. Han som hoppats hela veckan haha. :) Kan ju inte göra så mycket åt det åt något håll. Ut kommer hon ju nångång har jag hört men jag verkar inte få bestämma tillfälle.
 
Nej om man kanske skulle krångla sig in i duschen och försöka starta dagen igen då. Samt lösa dagens stora fråga, vad ska jag göra till middag ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: