4

Jaha ytterligare en dag att beta av. Hoppas varje kväll att det ska dra igång. Men icke!  Varit till barnmorskan på morgonen och allt ser bra ut. Fast hon ligger ju fortfarande högt upp så jag tror inte hon vet hur man hittar ut. :) fick en tjuvkik igen med ultraljud och det är ju kul! Okej blodtryck och det som är jobbigast är ju svullnaden. Ser ju knappt för jag är så svälld i ansiktet. Men ingen havandeskapsförgiftning och det är jag tacksam för. Men kom gärna ut nu!
 
Nu blir det lugnt fram till två då Lilleman ska hämtas och sen spana in Johannas hus. Sen är det väl samma lika, hem och laga mat ta det lugnt göra kväll och sen sova igen. :) Otroligt spännande liv nu måste jag säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: