7

Idag är en sån dag när det känns som att jag kommer får räkna dagar fram till  +14. Har verkligen inte en enda liten känning alls och jag vill bara få igång allt och föda bebis helst igår! Nog för att jag var trött på det hela med Alex också men minns inte att det kändes så här? Jaja, kan ju inte annat än att vänta så det är väl bara att göra det. Önskar att jag hade ett något bättre tålamod dock. Det skulle nog underlätta! :)
 
Idag ska jag alla fall äta lunch md Sofie på Johansons. Gott ska det bil och kul med lite sällskap! Annars är veckan rätt tom, ska till barnmorskan igen på torsdag och spana in Johannas nya hus då och på fredag blir det nog lite lek med Hailie för Alex del. Skönt att ha lite inplanerat så dagarna går.
 
Har en säsong kvar av SOA men har liksom ångest över att kolla på den. Vet ju hur säsongen slutar och vet inte om jag vill se det haha. Så jag sparar lite på den till jag känner mig mer redo.
 
Nehe, göra sig redo för dagen kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: