9

Lördag idag och ska om ett par timmar iväg och gratta lilla Wilma som blir 3 år idag! Alex tycker det är lite konstigt att hon blir tre precis som han... :)
 
Inte en känning av bebis alla fall så dom slipper dela dag idag!  Annars sväller jag som vanligt och har så mycket vätska i kroppen att det gör ont i både händer och fötter. Och har tydligen dragit på mig det ljuvliga snarkandet, Daniel sover typ hellre på soffan än bredvid mig haha. Kan ju inte göra så mycket åt det då jag är s svälld även i ansiktet liksom.
 
Var min tur att gå upp med Lilleman i morse så som en exemplarisk förälder mutade jag med spel på mobilen och fick på så vis slumra nästan en timme extra. ;) Skönt med mutbara barn! men nu har vi hunnit med frukost och han sitter vid köksbordet och leker med flygplan, själv har jag parkerat på den vanliga platsen i soffan och ska vänta på att ytterligare en da passerar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: