1

Jaha, jag hann se vasaloppstarten nu på morgonen alla fall. Blä! Okej jag gillar ju att titta men hade helt ärligt hellre fött barn faktiskt. Inte bra att få tidigare med första barnet och bli bortskämd för nu känns det som att ungen säkert växt fast och ALDRIG tänker komma ut.
 
Har ju sammandragningar av och till hela dagarna men dom gör ju aldrig ont så det är ju ingenting på gång heller. Kan dom väl lika gärna göra ont så det kommer i gång tycker jag!
 
Säger ju det, det kommer komma upp en vecka 41 här också på tisdag. Då är det bm-besök igen också. Alex får nog gå sina 15 timmar mån-ons den här veckan så hoppas vi att det kommer igång innan torsdag!
 
I morgon är 100% av graviditeten gjord och jag hade nog hoppats på att ha bebis på utsidan vid det här laget. Jaja, bara att fortsätta vänta. Känner ju av henne och allt verkar ju bra så, så jag får fokusera på det! Blir typ bara bebisprat här just nu men det är lite svårt att fokusera på så mycket annat för tillfället.


Kommentarer
Postat av: Martina

Åh vad jag känner igen mig!! Hoppas bebisen vill titta ut nu så du slipper gå över så mycket! Det känns ju så jobbigt.
Jag har haft ganska starka förvärkar vid tillfällen så jag trott att bebisen vart på gång, dock har det avtagit. Suck. Haha man vill ju så gärna att dom ska komma nu! Vill kunna röra mig igen, jag känner mig så låst när Wiggo är hemma nu, då jag är såå orörlig. Så vi håller tummarna på bebis snart!!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: