2

Äsch det här är en envis unge tror jag. Spelar ju ingen roll hur mkt jag önskar väntar och längtar. Händer ju ingenting! Ju jag sväller och har ont i händerna. Jippi!!
 
Säger som tidigare vore det inte för allt vatten jag samlar på mig så mår jag rätt bra. Trött så klart men väntan känns lång just för att jag har ont i fötterna, händerna och ansiktet. Kom nu lilla vän hela familjen längtar nu!
 
Idag blir det en tur till Möklinta. Elina och Hailie är där så jag tänkte passa på att låta Alex leka av sig lite. Daniel ska ju hjälpa till med flytt hela dagen så istället för att bara sitta hemma så åker vi dit över dagen.
 
Jaja, nu kan hon lika gärna vänta till på måndag så kan jag få se vasaloppet i morgon. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: