Bf +1

Aaahh jag sa ju att det skulle bli plusräkning! Inte ok. Jag längtar efter värkar som en jäkla galning här hemma :) Och har nästan helt tappat känslan i fingrarna. Obehagligt som fan och jag vet ju att det försvinner efter förlossningen så kom igång nu!
 
I dag är Alexander ledig så vi tar en tur till mamma över dagen. Då kan han va ute och leka och jag får inte lika dåligt samvete över att jag inte orkar vara ute eller hitta på massa saker med honom. han lider nog inte speciellt egentligen men det där samvetet över sina barn är inte nådigt ibland. :)
 
Jag får väl börja nästa nedräkning nu, 13 dagar kvar till igångsättning. 
 
Jaja, nu tar vi en tur till barnmorskan och kollar upp den envisa donnan!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: