Bf +6

Mina fötter och händer har nu tagit svullnad till en annan dimension känns det som. Satan vad ont det gör. Var in igår för en koll på förlossningen då lillan inte alls ville röra på sig ordentligt under eftermiddagen/kvällen. Men allt såg tack och lov bra ut. Nu vill jag bara ha igång värkarna så hon kommer ut till oss.
 
Ska till barnmorskan i morgon igen så får väl se vad hon säger då. Men ytterligare en veckas väntan känns jäkligt lång just nu och inte verkar hon vilja komma ut av sig själv heller.
 
Igår tog vi en tur till lekparken så Alex fick leka av sig lite och idag är han ute o jobbar i trädgården med Daniel. Tack o lov för Daniel som drar tyngsta lasset hemma just nu. Men jag orkar verkligen inte för tillfället. I morgon åker vi till mamma över dagen så kan Alex va ute o leka på deras gård om han vill. Han har dagmamma tis-tors så då får jag passa på att vila.
 
Snälla bebis kom ut till oss nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: