Äntligen helg!

Har städat av huset och tvättat undan massa tvätt idag så helgen kan spenderas ute med förhoppningsvis fint väder och nöjda ungar! Gräsmattan ska klippas, veden plockas in och ett provisoriskt staket byggas så man slipper oroa sig för vad Alex tar vägen! Så vi har lite att göra. Blir en sväng till Lantmännen i morgon förmiddagich kolla nå billigt nät att ha som staket vid vedboden till riktiga staketet kommer upp i sommar. Vill kunna släppa Alex på baksidan utan att oroa mig för att han springer runt och ut på vägen. Katterna kommer få spendera mkt tid uppe i vårt sovrum i sommar för jag tänker inte ha en sommar till utan att kunna ha dörrarna öppna. Vill kunna ha Julia sovandes ute i vagnen på trappen och då lär jag ha dörren öppen! 

Det var lite uppdatering, nu blir det sova för im nån timme vaknar tjejen och vill ha mat! 


Kommentarer
Postat av: Martina

Jag svarar här ist ang amningen :) Jag har slutat amma nu, det blev mindre och mindre ju mer han behövde ersättning kändes det som, mitt gjorde varken till eller från, och han behövde inte amma många minuter innan han blev sur och tyckte att han inte fick något, plus att jag inte behöver ligga vaken länge på nätterna utan han äter en flaska och somnar sedan om i sin säng, ca två-tre ggr /natt. Väldigt skönt att kunna sova bättre. Jag tycker du ska göra som du känner är bäst för dig!! Vill du amma så kör på! Men tycker du som jag att det gör varken från lr till utan mest blir krångel så kör på ersättning, jag menar, barnet mår absolut inte sämre av det, dom får ju lika mycket närhet och trygghet ändå :) Kraam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: