Jobbhelg...

Igen... Tredje helgen i rad nu och jag börjar känna mig ganska mätt på att jobba nu får jag säga. Jobbar gärna och ser fram emot att börja igen i april men i och med att jag nu bara kan jobba helg eftersom Daniel jobbar i veckorna så får vi väldigt lite tid ihop hela familjen. Så det ska bli skönt med en ledig helg nästa helg. 

Nu däremot ska jag sova då klockan ringer 6.30 i morgon då jag får kliva upp och byta av Daniel nere med Julia. Hon har troligen varit vaken sen femtiden och på det här viset kan Daniel sova en stund innan jag måste åka iväg. Vad gör man inte för att orka med dagarna haha.  

Avslutar med en bild på min stora fina kille. Han och jag har haft flera timmar alldeles själva på eftermiddagen. Välbehövligt! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: