Förskolestart

Alltså hjälp, hur gör man? Julia ska börja i april men jag tycker hon är för liten. Vi har pratat lite löst om att Daniel kanske ska vara hemma på halvtid maj och juni och sen försöka pussla med våra semestrar i  juli och början på augusti och sen dela på inskolningen och försöka köra den från 10 Augusti.
 
Men med mitt jobb är det ju svårt att bestämma semestern ensam, men det kan ju inte vara helt omöjligt att få semester nångång i juli eller augusti? När kvittar bara det blir där någon gång. Kan till och med köra semester jobb och semester igen bara jag inte behöver ta i Juni. Inskolningen går ju att lösa genom att Daniel tar föräldradagar dom dagar jag jobbar och sen kör jag inskolning på mina lediga dagar.
 
Måste räkna på det hela både vad gäller dagar och ekonomin. Kanske slutar med inskolning i April alla fall, vi får se men det är värt att fundera över, både länge och väl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: