Januari

Idag började förskolan för Alexander igen och han tyckte det var så kul att få leka av sig med alla kompisar. Själv körde jag en lätt meltdown över hur jag ska få ihop stressen för mig själv att passa Julias mat och sovtider med Alexanders förskoletider... Hatar verkligen det momentet. Var så mycket lättare med Alexander när man inte behövde anpassa sig efter något annat än våra egna planer. Men jag vill inte hålla Alexander hemma för han älskar sin förskola. Han är ändå 4 år nu och kompisar och leka blir viktigare och viktigare och det märks verkligen.
 
Ska bli skönt att börja jobba, bara tre månader kvar nu sen kör det igång. Känns bra att börja igen men önskar att Daniel kunnat vara hemma över sommaren för att Julia skulle kunnat börja i augusti i stället men nu valde vi så här utifrån förutsättningarna vi hade och jag hoppas det kommer gå bra!
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: