Livet

Känner mig lite nere och allmänt grubblig idag. Vet inte riktigt varför men känner mig bara avstängd, avstängd från hela livet. Går i min lilla bubbla tillsammans med barnen medan livet rusar på utanför. Känner mig nog lite kvarlämnad och bortglömd? Jag vet inte... vet inte ens varifrån tankarna kom.
 
Skulle så gärna vilja hinna och orka mera än jag gör. Barnen ger massor med energi men dom tar en hel massa mer ibland. Och nånstans där tar orken slut. Sen börjar jobbet snart och den vardagslunken med arbete, hämta och lämna på förskolan och allt vardagspussel och nånstans ska man hinna hålla kontakten även med vänner och övrig familj.
 
Som även de har fullt upp både med barn, familjer, hus och arbeten och sina sociala liv. Vilket säger sig själv att det inte är så enkelt. Känner nog att jag är dålig på att ta initiativ samtidigt som jag känner att det väl inte bara kan ligga på mig?
 
Nu låter jag nog mer deppig och dramatisk än vad jag egentligen känner mig. Men ibland saknar jag Carro och vet inte riktigt var hon tog vägen?
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: