Året som gått del 3

JULI

Juli bestod mest av löpträning, jobb och en del fester. Bodde en del hos pappa eftersom jag jobbade i Västerås. Var kattvakt när dom var på semester bland annat. Dels festade vi på klubben...haha

   

 och sen hade ju även Elin  och Oscar sin 25-årsfest vilket var mycket trevligt. Minns att jag var gräsligt bakis efter den, vilket kanske inte var fullt lika kul...



Jag och Daniel var på kryssning till Helsingfors i början av Juli, vilket var så kul eftersom vi så sällan kommer iväg nånstans bara vi två.



AUGUSTI

I Augusti Fortsatte jobbet i Västerås, jag tränade lite till och sprang tjejmilen! Åkte till Karin och spenderade helgen där då vilket var jätekul, vi lekte turister en dag och var bland annat till slottet och gamla stan och strosade runt.

   

Sofie stod för månadens tjejmiddag.




Jag, Daniel, Jonas och Linda tog oss en roadtrip ner till Gränna. Varmt och solig var det så det blev en lyckad dag! =)

   

SEPTEMBER

Jag fick ett vik i Uppsala, där jag trivs väldigt bra! Åkte till Karin för tjejmiddag, blev en lugn sådan men väldigt trevlig. Spelade nå frågespel som var rätt kul. =) Jag och Johanna bokade vip-biljetter till Backstreet boys konserten. Och mitt i allting så gick min farmor bort. Saknar henne och det kändes väldigt konstigt att inte prata med henne på julafton...  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: