Torsdag

Sista lediga dagen innan en lång jobbvecka igen. Det går verkligen upp och ner, vissa veckor kan jag vara nästan helt ledig och andra jobbar jag typ hela tiden. Lite både och för det är skönt med mycket ledigt, men det är mindre kul med massa jobb på en gång... Jaja, det är idag 6 veckor kvar att jobba sen blir jag hemma. Förhoppningsvis får jag även havandeskapspenning från dess, annars blir det lite knapert under ett par månader. Vi får se. Hursom så kommer jag från mitten av oktober inte jobba mer...

Annars händer det inte så mycket just nu, jobbar eller donar lite hemma. Blir mycket funderingar inför framtiden och huir det kommer bli, både ekonomiskt och framförallt att helt plötsligt vara en familj med ett barn istället för att bara vara vi två. Tror inte att det går att förbereda sig riktigt inför det innan det faktiskt är så. Bara att hänga med och göra det bästa av förändringarna...

nej, har egentligen ingenting vettigt att skriva om så jag avslutar nog här för dagen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: