Vaccinering

Idag är det dags för bvc och vaccinering igen. Usch, hoppas han klarar sig bättre den här gången, fick feber och var inte alls pigg efter första.

Han är inne i nån lite halvt jobbig period om nätterna nu igen. Vill oftast inte äta före 4-5 nångång på morgonen och somnar som vanligt runt sju. Men han sover så oroligt och gnäller efter nappen, rullar över på mage och väcker sig själv och allmänt härjar. Så det blir inte så mycket sammanhängande sömn för min del just nu. Bara att hoppas att det blir lugnare igen snart.

Annars utvecklas han på som sjutton. Han ska stå hela tiden. Kan nästan sitta själv snart men han orkar inte riktigt räta upp sig och hålla balansen men det kommer säkert snart. :) "Pratar" hela dagarna och har lärt sig ljudet mamama som jag ivrigt uppmuntrar... :)

Och när jag skriver ner det så här så kan det ju kanske vara så enkelt att han sover sämre för att det händer mycket i utvecklingen... :)

Annars rullar dagarna på, jag tänkte börja ut och springa den här veckan men inte idag, så himla kasst väder. Kommer antagligen rasa ihop efter knappt 500 meter men vi får väl se. :)



(tror inte babysittern fungerar så länge till, vill inte att han ska tippa ur den)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: