Jobba lite nu då

Ska iväg till jobbet till kl 17 och jobbar då jouren till 08 i morgon. Håll tummarna för ett bra pass tack för sen bär det av till Möklinta med lillkotten och då gäller det att vara pigg och ha lite energi. :) Vi ska sova hos mormor och öva lite på övernattningen. Jag tycker det är bra så han är van att sova där när vi faktiskt behöver eller bara vill ha barnvakt över en natt.

Första veckan tillbaka hos dagmamman har funkat super för Alexander så nu är det bara mamma som ska vänja sig också. Gud vilken separationsångest jag har... Men men, huvudsaken att han trivs och har det bra!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Skönt att det gått bra för honom vid återgången till dagmamman, jag tror det oftast är värst för oss föräldrar.. :) En stor sak att vänja sig vid, att de blir mer och mer självständiga! Hoppas att det gick bra på jobbbet :)

Sv: Nu är det bara några rönnkvistar som ska in, sen är vi redo för kvällen! Vi är ett riktigt bra gäng, så jag tror det kommer bli riktigt trevligt :)

Är än inte riktigt frälst på familjekalendern, tycker att det blir grylligt med alla små rutor..Men jag ger den året ut för att se om jag vänjer mig :) Har köpt hem tippex ;)

2012-09-01 @ 11:36:10
URL: http://hannovsky.blogspot.som

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: