Glest

Blir inte så mycket skriver här just nu. Njuter av dagarna och av att ha Daniel hemma så vi kan dela på allt. Snart kommer ju vardagen med två barn ensam. :)
 
Har varit och grillat hos svägerskan med man idag. Trevligt som vanligt och vi gjorde det lite lätt för oss genom att muta Alexander med ipaden en stund. Herrn blir lätt uttråkad och väldigt uppmärksamhetssjuk annars och det är ju lite skönt att få prata i nån minut utan att han avbryter. :) Julia mest bara sov men vaknade hungrig precis när maten var klar, som vanligt med andra ord haha. Men jag fick ju mat till slut alla fall och det är väl huvudsaken.
 
Nu ska jag som vanligt ta mig i säng tidigt då Lilla mat och sov klockan kommer vara hungrig ett antal gånger under natten som vanligt anar jag! Hur sjutton orkar man med amningen halva nätterna och tidiga mornar med stora barnet sen när Daniel börjar jobba? Eller vara ensam med båda barnen en kväll/natt/morgon när den andra är bortrest eller liknande? Är det nu jag borde börja dricka kaffe?
 
 
Mina två älsklingar!


Kommentarer
Postat av: Trees, mamma i London

Vilken härlig bild! :) blir så himla himla sugen på ett andra barn!!

2014-08-02 @ 12:56:26
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: