8

 
Jodå, ett inlägg om dagen verkar ju fungera skapligt. :) Nyss ätit frukost och ska väl sparka igång den här dagen också så småningom. Blir en lugn förmiddag då Daniel ska ut och lassa in ved i källaren. Evighetsgöra men tydligen blir det kallt här inne utan den så att... :)
 
Blir troligen en tripp till badhuset efter lunch bara för att göra något kul med Alexander. Ska väl parkera mig i varma poolen som den flodhäst jag känner mig som. Galet vad ont i händerna jag har av all vätska. Kan knappt böja fingrarna. Hoppas hon kommer relativt snart så jag slipper det här snart. Men nu är det ju alla fall som mest 22 dagar kvar så det börjar ju närma sig ett slut! Vill bara komma in i mars nu så det åtminstone är rätt månad!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: