Bf +13

Sätter dom inte igång mig på tisdag bryter jag ihop! kommer inte lämna förlossningen utan en bebis punkt! Gårdagen gick rätt fort då Karin va här o hälsade på och sen träffade tjejerna för festplanering på kvällen. Nu ska bara den här dagen gå också.
 
Undrar om man kan bli galen av den här värken?  Fötter o händer ser groteska ut, helt sjukt vad jag gått upp i vikt men tack o lov är mkt av det vätska. Så jag hoppas det rinner av fort. Tror de här veckorna varit de längsta i mitt liv. Förstår inte varför förlossningen inte bara kan komma igång??
 
Försöker att inte tänka så mycket på det om dagarna för just nu gör det mig mest ledsen. Att vänta är ju jobbigt i sig men värken alltså. Vet att jag tjatar men har nog aldrig haft så ont som nu, och det är ju konstant dygnet runt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: