Hej hej

Jag har inte dött eller så, bara tappat lusten lite =) Har jobbar två delade turer tis, ons, kväll igår och kväll igen ikväll så jag har inte haft så mycket tid hemma den här veckan. Ska bli skönt med helg. Men den blir rätt fullspäckad den med. Ska med pappa och hälsa på syrran på lördag förmiddag, sen blir det lite vindrickande hemma hos Anna. Och på söndag ska jag se new moon igen =) Jag, Karin och syrran ska åka.

Sen är det dags för jobb igen. Det rullar på rätt fort, heregud snart har jag jobbat tre månader i Uppsala. Känns lite trist att det inte är längre. Trivs helt okej där. Lite roligare nu också när man börjar lära känna dom man jobbar med litegrann också. Passen blir lite mer avspända att jobba då. Är ju lite blyg så jag kan tänka mig att de har tyckt att jag varit lite tyst kanske, men jag försöker allafall och det är väl huvudsaken??

Nej, nu ska jag dra på lite musik och städa lite. Kanske inte så kul men välbehövligt!

Bara ett halvår kvar typ... :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: