Snart semester!

Sitter och räknar ner timmarna nu, om knappt fyra timmar får jag åka hem. :) Och då har jag min första betalda semseter. Den må vara kort på endast tio dagar sammanlagt men ändå. Måste ju börja någonstans!

September kommer bli en tung månad dock. från och med då börjar jag på timlön istället och det enda som kommer in på kontot blir ob från augusti. Sen blir det lite bättre i oktober men det blir tungt då.... Jaja, bara att spara lite nu under sommaren och sen är vi ju trots allt två som hjälps åt hemma. Ska nog lösa sig.

Idag blir det ingen packning men måndag och tisdag blir det nog fullt upp med att köra en del grejer till returen samt packa det sista så det enda som finns kvar till slut är lite kläder samt lite kökssaker. Ska ju ändå bo hemma en vecka till så man lär väl kunna laga mat antar jag. :) LÄNGTAR!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: