det gick bra!

Sprang 3,5 km av 6 km häromdagen. Och gick i rask takt resten, så jag är nöjd! :) Träningsvärk hade jag igår men idag börjar det släppa så i morgon blir det en runda igen. Och från idag är det inget godis hemma i veckorna alls. Sånt får avnjutas lite under helgen. :) Eller ja erkänner jag hade lite choklad kvar som jag precis ätit upp, men nu finns ingenting hemma så nu är det stopp .... :) Hade tänkt att det skulle va slut med onyttigheter igår men det funkar inge bra eftersom jag fyllde år och folk var här och fikade halva dagen.

Annars är vi tillbaka till vanigt igen efter att Daniel varit ledig nästan en vecka. Tåkigt för det är mycket roligare att vara hemma alla tre. Var till lekparken för några dagar sen och Alex fick prova gungan, var inte så jättepopulärt men det funkade allafall... :)



Kommentarer
Postat av: Hanna

Carro, carro, vart håller ni hus? :) Hoppas ni njuter av soliga dagar och därför inte har tid med bloggen :)

2011-07-06 @ 13:42:55
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: