Lördag

Fick sovmorgon till halvsju i morse... ;) Skrutten somnade som en stock 19.30 igår kväll och har vaknat en gång för mat bara. Det är lite svårt att få honom att komma till ro bara efter matningen. Han bökar och gruffar och vill nästan vakna till, men jag ser till att det är svart i rummet och ingen stimulans för okej att jag behöver gå upp tidigt på morgonen men kl fyra är lite väääl tidigt i min värld. SÅ jag antar att mellan halv sex och halv sju är okej med tanke på hur bra han somnar om kvällen. :) Men nog om all sömn, (känns som hela livet kretsar lite runt sömn just nu men...)

Idag ska jag och syrran åka till uppsala och shoppa! :) Och om jag orkar i kväll så hakar jag på hem till Anna och partar lite, vi får se. Det är Min lediga natt och sovmorgon i morgon så antingen utnyttjr den till att festa eller att sova gott... oj där dök visst sömnen upp igen, säger ju att livet kretsar runt den! :)

Hursomhelst så skulle det ju vara roligt att träffa tjejerna, får väl se vad som händer helt enkelt. :)

Alex vände på sig idag! Från mage till rygg, visserligen i lite lätt medlut men han gjorde det själv så nu kanske det lossnar snart!! Så himla kul att se allt som händer! :)

Och snart ska vi börja med smakisar och lite gröt. Ska också bli kul, tror han kommer gilla det för han är ett riktigt matvrak. Sörplar i sig ersättning i massor så vi hoppas att införandet av lite mat så småningom gör att det minskar. Bara för det så tokvägrar han säkert mat men vi får väl se.



Kommentarer
Postat av: Åsa - mamma till Tindra

Vi testade smakisar för första gången idag, det blev potatis... lite slank väl ner men det var nog mest tungan som var ute :)



Kramar!

2011-03-26 @ 11:51:49
URL: http://pyretiminmage.blogg.se/
Postat av: Elin

Tycker att du ska komma till en Anna en stund så man får hänga med dom flesta av tjejerna :) fast förstår ju om du vill sova också :)

2011-03-26 @ 15:13:01
Postat av: Malin

Hihi vad söt han är :-)

2011-04-03 @ 08:44:48
URL: http://vi2blir3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: