Det närmar sig....

På söndag är det en vecka kvar till Alexander fyller 1 år!! helt sjukt, var har tiden tagit vägen? Nog för att det varit ett jobbigt år av och till med alla omställningar men det går ju inte ens att jämföra med det positiva av att ha en helt underbar liten son!

Tänker tillbaka på graviditeten och förlossningen och blir helt nostalgisk. Känner så igen mig i tankarna hos Hanna och mycket av det jag funderar på just nu är förberedelserna för 1-års kalas och massa minnen från första året. Jag tittar på bilder och jag driver Daniel halvt till vansinne tror jag med alla "kom och titta". Som att han inte sett bilderna förut liksom.... :)



Kommentarer
Postat av: Anna

Förstår att det måste kännas overkligt med att han blir 1 år. Han är så söt i sin pepparkaksdress!



Ja, jag tror hon är lite lik Henric. Ska bli spännande och se ansiktsdragen när hon blir lite större.

Kramar

Postat av: Anonym

söta bilder:D

2011-11-30 @ 08:55:54
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

Ja, tiden bara flyger iväg och snart är dom tonåringar känns det som ;)



Det var en söt pepparkaksgubbe :D



KRAM

2011-12-02 @ 20:16:43
URL: http://bambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: