Kvällsblogg

Jajamensan, idag blir det hela två blogginlägg på en och samma dag. Inte illa. =) Sen om det är så mycket innehåll är en annan sak...

Sitter allafall på jobbet nu och ska ha jouren för natten så jag kommer inte hem förrän två i morgon eftermiddag. Lite segt men sen är jag ledig en hel vecka så det kan det vara värt! Hoppas bara på en lugn natt nu så man få sova lite också. Peppar peppar så håller det sig relativt lugnt.

Är rätt så trött så jag hoppas jag får krypa ner snart... Kommer ju inte somna på en stund allafall, tar nog ett par veckors jobb till innan man vant sig lite mera. Men det fungerar ju hittills allafall så det ska nog lösa sig med tiden. Gillar inte riktigt att vara ensam med dom ifall något skulle hända, men i värsta fall finns det ju joursköterska att ringa så det ska nog lösa sig det med om något mot all förmodan skulle hända...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: