Äntligen fredag

Ska bli så skönt med helg. Bara vara och ta det lugnt, eller ja, jag hade väl tänkt att städa lite här och vi lär stapla massa ved och röja i källaren.... Inte så jättelugnt egentligen men Daniel är hemma och det är bra.

Är inte så lätt att få så mycket gjort bara med en liten som vill ha mycket uppmärksamhet. Som tur är fungerar det ganska ofta att han kan sitta med i babysittern eller ligga i babygymmet och leka så man hinner litegrann men för övrigt är det mycket bära just nu. Lite smågnällig och har blivit lite blyg, mest bara mamma och pappa som duger annars blir han ganska lätt ledsen. Men men, så länge han är nöjd med oss allafall får man väl vara glad. =)

Igår hängde vi med Sofie och lilla kusinen Wilma, som börjar bli ganska stor. Fick en del bra bilder på sötisarna ihop men jag vet inte hur Sofie tycker om att lägga upp på nätet så dom behåller jag för mig själv. =)

Vi har provat gröt ett par dagar nu och ska väl till att prova igen nu på eftermiddagen, men det mesta rinner ut igen, kanske tar sig eller så gillar han helt enkelt inte gröt? Nästa vecka ska vi prova lite potatis och se hur det går. Är ju ganska kul att få börja med lite mat nu. =)


Nej nu ska jag passa på att äta lite lunch medan lillskrutt sover! Trevlig helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: