Finaste killen

Det är min son det. Två nätter i rad har han somnat av sig själv i sin säng, vi har pluppat napp och funnits i rummet om han skulle bli ledsen. Men inge ledsen och bara somnat efter en 15-20 minuter!! Första natten va lite orolig och han ville ha nappen flera gånger och mat redan vid två. Men senaste natten somna han vid åtta och sov till fyra. grymta till lite bara vid tre men sov vidare. Sen var han visserligen tokpigg vid sex men som tur var somnade han om efter 40 minuter i nästan en timme till. Hellre vakenperiod vid sex än vid tre måste jag ju säga.

Så nu hoppas vi på att det fortsätter gå bra. =) Och att han så småningom sover över det där nattmålet vid fyra och kanske sover fram till sex på en gång?? =) Men det tar vi när det kommer. Han är ju bara dryga tre månader så jag ska nog vara väldigt nöjd med hur duktig han redan är. =)

men nu hör jag hur han börjar vakna till från förmiddagsluren här så jag ska gå och hämta ner lillskrutten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: