Fortsätta blogga?

Jag vet faktiskt inte om jag tänker göra det? Vill ju blogga för att kunna gå tillbaka och minnas saker som hänt men samtidigt kan man ju inte förneka att en del av bloggandet är ju att få gensvar, allafall ibland, på det man skriver. Och min blogg är ju inte direkt välbesökt... ;) Och därmed också en ganska tyst blogg.

Jag är inte världens bästa på att kommentera hos andra så på det viset bidrar jag ju jag med, utan kommetnarer är det få som hittar hit.... Men samtidigt så vet jag inte om jag vill ha fler läsare och med det mer press på att skriva. Vill ju skriva för min egen skull.

Jaja, får väl se vad som sker med bloggen. Har sagt så många gånger och ändå fortsatt. :) men lägga energi på att få bloggen att växa vet jag inte om jag tänker göra. :)



Kommentarer
Postat av: Hanna

Förstår precis vad du menar! Är ingen fena på att kommentera, men läser ofta! :) Känn efter, bloggandet ska ju vara kul och inte ett tråkigt tvång!



Sv: Det känns verkligen bra att nu ha allt klart med förskoleplats :)

2012-04-28 @ 20:43:33
URL: http://hannovsky.blogspot.com
Postat av: Anna

Så känner jag, jag bloggar så länge jag tycker det är kul och givande. Älskar redan nu att gå tillbaka i bloggen och se hur jag kände och vad jag gjorde. Jag tycker iallafall du har en mysig liten blogg :)

2012-05-10 @ 23:35:13
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/annasvarld

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: