Mysdag!

Med mitt jobb som innebär lång tid hemifrån de pass jag jobbar och helgjobb så är det skönt att ta lite helg mitt i veckan! Jag och Alexander har haft en mysig dag idag bara vi två. En lugn förmiddag hemma med film och lek, Alex beställde pizza till lunch så det fick han idag :) och sen drog vi till badhuset ett par timmar på eftermiddagen. Och inte ett trotsutbrott under hela dagen. Lite svajigt ibland men annars en glad unge som fick avsluta dagen med att åka Mussebil på Coop. :) önskar att det kunde va så här jämt, men å andra sidan skulle det väl inte uppskattas på samma sätt då. Man får njuta av tillfället helt enkelt! 





Kommentarer
Postat av: Martina

Hej!!! Ja visst! Jag går in i v 17 i morgon :) den 13 mars är de beräknat! :)) hur är det med er?? Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: